Przywitaj się z naszym nowym logo Preply

Przywitaj się z naszym nowym logo Preply

Dzisiaj jesteśmy podekscytowani, że możemy pokazać Wam nasze nowe logo Preply, kończąc ostatnie zmiany w naszej tożsamości marki, które testowaliśmy od początku 2022 roku.

Nadal jesteśmy Preply, nadal jesteśmy pasjonatami nauki z ludzkim dotykiem, mocno skoncentrowani na języku i dumni z tego, że zbudowaliśmy społeczność najlepszych korepetytorów online.

W Preply jesteśmy oddani nauce. To jest w naszym DNA: nasza platforma, nasi uczniowie, nasi korepetytorzy i nasz oddany zespół preplerów. To zaangażowanie jest zaraźliwe. Kultywujemy je w naszych zespołach jako podstawę do kształtowania przyszłości efektywnego uczenia się. Każdego dnia testujemy, uczymy się i ulepszamy, a z takim nastawieniem pozostajemy zaangażowani w naukę i łączenie świata z prawdziwie skuteczną nauką języków obcych.

Dlaczego odświeżyliśmy naszą markę?

Rozpoczęliśmy naszą podróż po marce z dwoma prostymi celami: 1. opracowanie jasnego pozycjonowania - kim jesteśmy i za czym się opowiadamy; 2. dostarczenie tego z jasną, wyróżniającą się tożsamością marki.

W ten sposób chcieliśmy zapewnić, że ewoluujemy od nieśmiałości i niezręczności do pewności siebie i wiarygodności - Twojego osobistego trenera językowego.

Podążając za naszą kulturą opartą na eksperymentach i danych, zbadaliśmy wiele kierunków kreatywnych i dowiedzieliśmy się, że nasze podejście "human-first" było skuteczne, ale po prostu nie wyróżniało się tak, jak chcieliśmy.

Co oznacza nasze nowe logo?

Aby odświeżyć nasz system marki, zbadaliśmy zmiany w typografii, zdefiniowaliśmy nową grafikę (integrując zarówno tech-framing, jak i organiczne obramowanie) oraz wprowadziliśmy inspirowaną zoomem fotografię wyrażającą kluczowe momenty nauki w środowisku online. I oczywiście, iterowaliśmy naszą paletę kolorów i opracowaliśmy nowe warianty logo.

Fundamenty naszego nowego logo

  • Naszą ambicją w przypadku logo było zawsze unowocześnienie i uproszczeniei ciągłe posuwanie się naprzód w projektowaniu, aby odzwierciedlić wzrost i ewolucję firmy.
  • Zgodziliśmy się na ewolucjęa nie rewolucję.
  • Nasze odważne kształtowanie zainspirowało nową typografię na miarę, krzywiznę i mniejsze litery. krzywiznę i dolne litery.
  • Musieliśmy ewoluować od papieru do cyfryPodczas gdy stare logo zgrabnie przedstawiało dwie strony rynku, ucznia i nauczyciela, dwie książki wydawały się nieco przestarzałe!
  • Naszym zadaniem było odzwierciedlać rozwój i zaangażowanie (zawsze do przodu i w górę) i chociaż dążyliśmy do prostoty, chcieliśmy zachować element storytelling w uproszczonym rozwiązaniu.
  • I z metaforycznym ugryzieniem (trójkątnego) jabłka, narodził się nasz dymek!

Co dalej?

Wprowadzenie nowej marki to ogromny krok naprzód dla Preply. Zaczniesz zauważać nowe elementy marki w całym doświadczeniu produktu - nasza platforma edukacyjna, aplikacja, blog "Preplyoraz Pytania i odpowiedzi. Chętnie dowiemy się więcej o tym, co myślisz.

P.S. Preply dumnie stał, stoi i będzie stał z Ukrainą. Tak samo jak nasze poprzednie logo, nasze nowe logo będzie na razie podążać za ukraińskim kodem kolorów.

Our Partner

Zobacz